czwartek, 3 marca 2011

Zablokowane konto na facebooku

Szpiegowskie kutasy Zuckerberga zablokowały mi konto na fejsie. Powiedzieć chamstwo to mało. Na koncie oprócz wielu zdjęć, postów i listy znajomych miałem fanclub strony liczący ponad 2000 członków, i 3 inne małe strony. Gdy próbuję się zalogować wyświetla się komunikat

Konto dezaktywowane

Twoje konto jest uszkodzone. Jeżeli masz jakieś pytania lub problemy, wejdź na stronę często zadawanych pytań tutaj.
Cała sprawa powstała z faktu że zamiast prawdziwego imienia i nazwiska miałem wpisane "Pan Jeczyński", ale to co wpisuje za swoje imię i nazwisko powinno ich gówno obchodzić i nawet gdybym się nazywal Chujokrates Pizdokles, powinni mieć na to wyjebane i to zaakceptować. Ten facebook chyba rzeczywiście służy jako narzędzie do kradzieży danych i szpiegowania nas. Wkurwili mnie nie miłosiernie. Co do podawania swojego nazwiska polecam tą stronę.
Zasrani inwigilatorzy, gdybym tylko nie był uzależniony od facebooka rzuciłbym to w hooy, mając wyjebane w cały ten portal, ale niestety jest inaczej i z resztą z tej szpiegowskiej bazy danych nie da się nawet usunąć, bo wszystkie dane zachowują praktycznie aż do momentu gdy ktoś fizycznie nie rozpierdoli ich serwerów

2 komentarze:

  1. I co zrobiles? Ja mam taka sama sytuacje i krew mnie zalewa ze nic nie moge z tym zrobic. Pisalam do nich ale oczywiscie ZERO odzewu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. hej czy jak zablokowali Ci konto to zablokowali / osunęli też strony które były powiązane z tym kontem ?

    OdpowiedzUsuń